Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu

Mobilny urzędnik

Podziel się
Oceń

Ustecki samorząd z powodzeniem realizuje program Mobilny Urzędnik. Ma on ułatwić załatwienie spraw urzędowych dla najbardziej potrzebujących mieszkańców bez konieczności ich stawiennictwa w ratuszu.
Kliknij aby odtworzyć

Usługa Mobilny Urzędnik adresowana jest do osób o szczególnych potrzebach, które nie mogą osobiście przyjść do urzędu, a mają do załatwienia pilne sprawy. Chodzi między innymi o osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, , chorujące, w wieku 65+. Dzięki tej usłudze część spraw urzędowych mogą załatwić w w miejscu swojego zamieszkania.
Usługa polega na tym, że osoba potrzebująca wsparcia telefonuje do ratusza i zgłasza taką potrzebę. Następnie urzędnik odwiedza ją w domu. Zgłoszenia mogą być dokonywane w godzinach pracy Urzędu, telefonicznie pod numerem telefonu 725 434 859 lub e-mailowo na adres: [email protected].

Więcej o autorze / autorach:
Reklama