Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu

Nie dajmy się oszukać

Podziel się
Oceń

Kliknij aby odtworzyć

Firmy prowadzące sprzedaż produktów podczas specjalnie zorganizowanych pokazów wciąż liczą na naiwność głównie starszych potencjalnych klientów. Choć z początkiem roku zmieniło się prawo, które staje po stronie konsumentów, nieuczciwi przedsiębiorcy już nauczyli się je obchodzić.
Niestety, podczas pokazów, które odbyły się w Słupsku na początku roku, seniorzy podpisywali umowy, w których był zapis, że spotkania odbyły się na ich zaproszenia. A to bardzo utrudnia możliwość odstąpienia od umowy i zwrot pobranej zaliczki.
Rzecznik konsumentów apeluje o czujność. Ze Zbigniewem Perzyną można się kontaktować od poniedziałku do piątku w biurowcu przy ul. Jana Pawła II 1, pokój 225, telefon 59 810 52 93.
Jak dodaje miejski rzecznik świadomość słupszczan jako konsumentów z roku na rok rośnie. A 2021 roku rzecznik udzielił mieszkańcom ponad 1200 porad, natomiast w ubiegłym roku już tylko ponad 800.
 

Więcej o autorze / autorach:
Reklama